Известие

Collapse
No announcement yet.

Акумулатор

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
    Това май е невъзможно?
    Дупчи се пластмасата с едни шишове. Акумулаторджиите си знаят как.


    159 1.8 MPI
    166 2.0 TS (ex)

    Comment


    • #47
      И аз да се отбележа...
      Монбат обслужваем, купен е на 3-ти декември 2007-ма година, до ден днешен си е наред!
      Няколко пъти в годината си проверявам електролита има ли го няма ли го ако трябва си доливам дестилирана водица и така...
      sigpic155 2.0 +белия голф +Киви-то...

      Comment


      • #48
        Да бе да!
        По-достойно е да си останеш с убежденията,отколкото
        конюнктурно на стари години да "прогледнеш".
        Alfa Romeo 156 1.8ts 1997 - ex.
        Alfa Romeo 156 1.8ts 2001

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
          Дупчи се пластмасата с едни шишове. Акумулаторджиите си знаят как.
          Чак пък толкова за едно мерене, меря електролита и ми е ясно.
          Не всички, които се скитат, са изгубени.

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
            Чак пък толкова за едно мерене, меря електролита и ми е ясно.
            Значи, щом можем да мерим гъстотата на електролита вилките ги изхвърляме? Аз мога да ти догодя нормална гъстота и същевременно клетката да няма никаква товароспособност.

            Товарната вилка е най-надеждният способ за окачествяването на здравето на акумулатора!


            159 1.8 MPI
            166 2.0 TS (ex)

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
              Значи, щом можем да мерим гъстотата на електролита вилките ги изхвърляме? Аз мога да ти догодя нормална гъстота и същевременно клетката да няма никаква товароспособност.

              Товарната вилка е най-надеждният способ за окачествяването на здравето на акумулатора!
              Не си струва разправиите. Когато е свършил курса на всеки му е ясно.
              Не всички, които се скитат, са изгубени.

              Comment


              • #52
                Първоначално публикувано от barash Покажи съобщение
                Колега купувай смело Вартата,моят умря за 3,4 дена но съм го ползвал 6 години?
                Явно не съм се изразил правилно,сега пак си купих абсолютно същата Варта.
                Когато купих моята преди вече 4 години и половина, беше с прясно сменен (по думите на продавача) Варта силвър. Да чукам на дърво, още се държи.
                166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                  Значи, щом можем да мерим гъстотата на електролита вилките ги изхвърляме? Аз мога да ти догодя нормална гъстота и същевременно клетката да няма никаква товароспособност.

                  Товарната вилка е най-надеждният способ за окачествяването на здравето на акумулатора!
                  Така е,но товарната вилка не е нещото,което да ни каже кога да си сменим акумулатора.Има много вариянти,така нареченият "необслужваем" акумулатор,да бъде обслужен както му се полага,и да избута още някоя година!Направо ми звучи,като необслужваем стартер или алтернетор.
                  Last edited by radiboy; d.m.y г., 21:34.
                  Alfa Romeo 156 1.8 TS'99 144+

                  Comment


                  • #54
                    Първоначално публикувано от radiboy Покажи съобщение
                    Така е,но товарната вилка не е нещото,което да ни каже кога да си сменим акумулатора.Има много вариянти,така нареченият "необслужваем" акумулатор,да бъде обслужен както му се полага,и да избута още някоя година!Направо ми звучи,като необслужваем стартер или алтернетор.
                    "Необслужваем" е за потребителя, сервиза има как да го "обслужва"

                    Comment

                    Working...
                    X